Položek 0 - Celkem : 0,00 Kč
Váš košík je momentálně prázdný!

Nejprodávanější

kabel-plug&play50
50m kabel white, video/audio/napájení
550,00 Kč
Hodnocení: Nehodnoceno
g21-digi-t7
G21 GA-20EU, digitální trezor 310x200x200mm
1199,00 Kč
Hodnocení: Nehodnoceno
16522987_788574431298219_2117357396_n
Kamerový systém Securia Pro AHD8CHV1/1TB
11490,00 Kč
Hodnocení: Nehodnoceno

Články

 

Místem pro uplatnění reklamace je výhradně sídlo firmy, datem převzetí vadného zboží je datum fyzického převzetí pracovníkem firmy, nebo datum, kdy dopravce doručí zásilku na uvedenou adresu.Pokud kupující (dále jen "odběratel") zjistí závadu na zboží, na který se vztahuje záruka, doručí zboží na výše uvedenou adresu spolu s kopií dokladu o nákupu (faktury). Bez těchto dokladů nebude zboží převzato a bude vráceno na náklady odběratele zpět. Náklady na přepravu k místu reklamace hradí odběratel, dopravu zpět hradí při oprávněné reklamaci firmy KLM Europe Trading s.r.o. Zboží zasílané na náklady firmy nebude přijato k reklamačnímu procesu. Oprávněné reklamace splňující výše uvedené podmínky budou zhotoveny v zákonných lhůtách. Pozáruční opravy budou uskutečněny na základě písemné objednávky. K reklamačnímu procesu nebude přijato zboží, které bude viditelně poškozeno, nevhodně zabaleno, nebo poškozeno nevhodným zacházením v rozporu s dokumentací. Záruka se nevztahuje na závady způsobené dopravou, mechanickým poškozením, neodvratnou událostí (živelná pohroma), nepřípustným zásahem do zařízení, popřípadě jinými neodbornými zásahy. Mechanické poškození nebo změny v záručním listě provedené neoprávněnou osobou jsou důvodem pro zrušení záruky. Všechny reklamace vyřizujeme podle platného znění Občanského zákoníku a podle platného znění o ochraně spotřebitele.Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců od prodeje spotřebiteli. Při odstranitelné vadě má kupující právo , aby byla bezplatně a řádně odstraněna. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající a je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.

Vrácení zásilky

Pokud nám platba za zboží delší dobu nepřijde, vyzveme kupujícího prostřednictvím mailu nebo telefonu aby si svou zásilku vyzvedl. Případně aby nás informoval, jestli zásilku přebral, či nikoliv.  Pokud však kupující nestihl, nemohl zásilku převzít, kontaktuje nás a informuje o tomto problému předem. Zásilku vám na požádání pošleme opětovně. Expediční náklady budou účtovány. Prosíme zákazníky aby si na své poště kontrolovali doručení balíků. Bohužel ne vždy dostanete do schránky oznámení. Nedoručení oznámení není ale způsobeno naší chybou.

Vrácení zboží

Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete ho vrátit, nejpozději však do 7 dní od data převzetí zboží zákazníkem.Zároveň jste povinen nás o této události informovat - telefonicky, e-mailem. Pokud nás ebudete předem informovat, zásilka nebude převzata. Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení tohoto zboží (na adresu prodávajícího) přijat. Zboží na výměnu nám neposílejte dobírkou!!! V tomto případě nebude váš požadavek vyřízen. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité, kompletní, v původním nepoškozeném balení a s dokladem o koupi. . Po vrácení zboží, bude zákazníkovi vrácená cena zboží ( do ceny zboží se nezapočítává cena dopravy)poštovní poukázkou nejpozději do 5 pracovních dní ode dne, kdy bylo vrácené zboží doručeno na naši adresu. O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě , nás prosím informujte e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .Zboží je samozřejmě možné vrátit a taktéž vyměnit do 7 pracovních dní od data převzetí zákazníkem. Vždy pouze ale zboží, které máme skladem, máme uvedený v našem e-shopu na adrese besteshop.cz  a je ve stejné, nebo vyšší hodnotě, než zboží, které vyměňujete. Zboží, které chcete vyměnit nám pošlete na adresu spolu s fakturou a na její zadní stranu napište, za které zboží je chcete vyměnit. Předem nám dejte e-mailem vědět, že jej posíláte a o jakou náhradu máte zájem, aby se nestalo, že se produkt, o který máte zájem, vyprodá. Adresa na posílání zboží , nebo k výměně zboží a vrácení: KLM Europe Trading s.r.o. , Krejčího 630, Vrbno pod Pradědem, 793 26. V případě , že zboží vracíte a nežádáte za něj náhradu, pošlete spolu s fakturou a na její zadní stranu napište číslo účtu, na který Vám máme zaslat peníze. Vyměněné zboží posíláme poštou ve standardní ceně dopravy. Částku za vrácené nebo vyměněné zboží zboží Vám zašleme do 20 dní od doručení balíku. A to poštovní poukázkou nebo na Váš bankovní účet. Ochrana osobních údajů a poskytnutí údajů je dobrovolné, nepovinné. Vaše osobní údaje zůstanou uložené v naší databázi na dobu neurčitou. Zůstanou zde pro případné řešení reklamací nebo jiných záležitostí o ochraně spotřebitele. Neslouží a nebudou využívané pro reklamní účely a nebudou poskytovány třetím osobám. Jste však oprávněni namítat proti jejich dalšímu použití a to písemnou formou. Děkujeme za pochopení.

O společnosti

Informace o naší firmě, a kontaktní údaje se zobrazením mapy sídla společnosti.

Pro zákazníky

Informace ohledně doručení zboží, platby za zboží, reklamací a obchodní podmínky.

Zákaznický účet

Informace ohledně Vašeho účtu, Vašich objednávek. Jestli jste zapomněli heslo k Vašemu účtu, tady si ho můžete zmněnit.

Zákaznicky servis

Pokud máte nějaké otázky ohledně nákupu nebo potřebujete jinou radu, můžete nás kontaktovat.